Vrácení a reklamace

Pokud jste navštívil/a tuto stránku, pravděpodobně chcete vrátit nebo reklamovat produkt, který jste nakoupil/a na našem e-shopu. Je nám moc líto, že nejste spokojená/ý, ale samozřejmě to moc rádi napravíme. 

Vrácení zboží

Může se stát, že Vám produkt nesedí, neodpovídá Vaší představě a nebo Vám přišlo něco jiného, než jste si objednal/a. V případě, že je produkt nepoužitý/nenošený a nepoškozený, není problém nám ho do 2 týdnů od zakoupení vrátit.

Pečlivě ho zabalte do krabice a nezapomeňte připsat následující informace:

  • Jméno, příjmení
  • Číslo objednávky
  • Důvod vrácení produktu
  • Email a telefon

Tyto informace nám v ideálním případě pošlete také na email jejichdilna@gmail.com a my Vám obratem zašleme instrukce, jak balík odeslat zpět k nám.

Reklamace

Může se stát, že jste na produktu objevil/a vadu, která není způsobena běžným opotřebením.

V takovém případě nám prosím pošlete na email jejichdilna@gmail.com následující informace:

  • Jméno, příjmení
  • Číslo objednávky
  • Detailní popis vady produktu
  • Email a telefon

Obratem Vám na email odpovíme a zkusíme najít to nejvhodnější řešení.

Věříme, že i přes veškeré komplikace si zachováme Vaši přízeň.