Vrácení a reklamace
Pokud jste navštívil/a tuto stránku, pravděpodobně chcete vrátit nebo reklamovat produkt, který jste nakoupil/a na našem e-shopu. Je nám moc líto, že nejste spokojená/ý, ale samozřejmě to moc rádi napravíme.
Vrácení zboží
Může se stát, že Vám produkt nesedí, neodpovídá Vaší představě a nebo Vám přišlo něco jiného, než jste si objednal/a. V případě, že je produkt nepoužitý/nenošený a nepoškozený, není problém nám ho do 2 týdnů od zakoupení vrátit.
Pečlivě ho zabalte do krabice a nezapomeňte připsat následující informace:
- Jméno, příjmení
- Číslo objednávky
- Důvod vrácení produktu
- Email a telefon
Tyto informace nám v ideálním případě pošlete také na email jejichdilna@gmail.com a my Vám obratem zašleme instrukce, jak balík odeslat zpět k nám.
Reklamace
Může se stát, že jste na produktu objevil/a vadu, která není způsobena běžným opotřebením.
V takovém případě nám prosím pošlete na email jejichdilna@gmail.com následující informace:
- Jméno, příjmení
- Číslo objednávky
- Detailní popis vady produktu
- Email a telefon
Obratem Vám na email odpovíme a zkusíme najít to nejvhodnější řešení.
Věříme, že i přes veškeré komplikace si zachováme Vaši přízeň.